Mainos

Asianajajat haluavat alastaan trendikkäämmän

Asianajoalalle on syntynyt uudenlainen verkosto, jonka tavoitteena on muuttaa alaa trendikkäämmäksi ja pitää samalla pienet asianajotoimistot mukana kilpailussa.

Yhteen liittyneet toimistot ovat alkaneet markkinoida asianajajan palveluja rohkeasti. Uusin, Tampereella syntynyt verkosto, aikoo näkyä messuilla ja sosiaalisessa mediassa ja tällä tavoin muuttaa konservatiiviseksi miellettyä asianajoalaa trendikkäämmäksi.

Vielä 90-luvulla asianajajaliiton tiedotusohjeet käytännössä kielsivät markkinoinnin ja asianajajat näkyivät korkeintaan lehtien yhteisilmoituksissa.

Asianajajaliitto suhtautuu myönteisesti yhteistyöverkostoihin, joita on Suomessa joitakin kymmeniä. Liiton tehtävänä on valvoa, että asianajajat noudattavat toiminnassaan hyvää asianajotapaa.

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.