Mainos

"Edellinen asiakas tietää, osasiko remonttifirmasi tehtävänsä"

Kuluttajankin kannattaa olla tarkkana oman kotinsa remonttia kilpailuttaessa. LähiTapiolan Jari Raatikainen neuvoo pyytämään yritykseltä 3–5 edellisen asiakkaan yhteystiedot.

– Ellei näitä saa, on syytä olla tilaamatta mitään. Aiemmat asiakkaat osaavat kertoa, miten kokonaisuus toimi ja oliko jälki ja työt mitä sovittiin.

Myös kuluttaja voi tarkistaa yritysten taustat esimerkiksi Suomen Asiakastiedosta, Tilaajavastuu-nettipalvelusta tai vastaavasta.

– Nuo kustannukset ovat marginaalisia, jos ne voivat estää kotiasi muuttumasta sieni- tai hometarhaksi.

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.