Mainos

Hotellit ja hostellit tyytyväisiä netissä leviäviin arvioihin

Majoitusala uskoo hyötyneensä netin arvostelusivustoista. Niillä asiakkaat voivat kertoa vapaasti majoituskokemuksistaan ja arvioida esimerkiksi asiakaspalvelua, hotellin siisteyttä ja hintatasoa.

– Asiakkaat rankkaavat hotelleja joka päivä sosiaalisessa mediassa. Nekin hotellit, jotka eivät saa virallisen eurooppalaisen luokituksen mukaan tähtiä, voivat pärjätä arvostelusivustoilla, sanoo Matkailu- ja ravintolapalvelut MaRan toimitusjohtaja Timo Lappi.

Asiakkaiden antamat arvioinnit auttavat yrittäjiä korjaamaan puutteita.

– Asiakkaat osaavat antaa palautetta oman palvelutarpeensa mukaan. Virallinen tähtiluokitus tehdään erilaisella arvosteluasteikolla, Lappi huomauttaa.

Arvostelusivustot toimivat myös tehokkaana markkinointikanavana etenkin pienille yrityksille.

– Arvostelut ovat myynnin kannalta tärkeitä, ja olemme alusta asti nähneet ne tärkeimpänä markkinointistrategiana, sanoo hostelliyrittäjä Ville Virkki tamperelaisesta Dream Hostelista.

(MTV3 - STT)

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.