Mainos

Kuluttajat arvostavat tuotteen alkuperämerkintöjä

Kotimaisuus vaikuttaa voimakkaasti ostopäätöksiin. Sillä on merkitystä etenkin ruoan hankinnassa.

Suurin osa kuluttajista haluaa tietää ostoksensa alkuperän. Se myös vaikuttaa ostopäätökseen.

Kotimaisuus on tärkeä tekijä ostopäätöstä tehdessä, mutta päätöksiin vaikuttavat myös tuotteen hinta ja saatavuus.

Kotimaisuus painaa etenkin ruoan hankinnassa. Kulutustavaroiden kaupassa alkuperän huomioi kolme neljästä ja palveluiden ostossa kaksi kolmesta.

Tiedot selviävät uusimmasta alkuperämerkkitutkimuksesta.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.