Mainos

Myrsky vesilasista – ravintolan vedestä laskuttama hinta ei miellyttänyt asiakkaita

Hampurilaisravintola Midhillissä ruokaillut asiakas yllättyi, kun ravintola laskutti vesilasista 1,50 euroa. Suurempi myrsky syntyi, kun asiakas laittoi hinnoittelusta palautetta Midhillin Facebook-sivuille.

Helsinkiläisravintolasta vastattiin asiakkaan kritiikkiin seuraavasti: "Niin ja henkilökunta on ilmaista, joka ne lasit sinne kiikuttaa? C´moon. Ainahan voi valittaa ja saakin, mutta pitää olla perusteita. Kotona on ilmaista. Ei ravintoloissa."

Vastaus aiheutti Facebookissa viestitulvan, jossa ravintolan kustannuksella pilailtiin. Lopulta keskusteluketju poistettiin sivuilta.

Midhillin omistava huippukokki Hans Välimäki kertoi olevansa pöyristynyt Facebook-kommenttien laadusta.

– Emme pyri olemaan mikään pönöttävä ravintola, mutta eihän tämä ole palautetta, vaan ristiretki meitä vastaan.

Välimäen mukaan Midhillin sivun ylläpitäjän tarkoituksena ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.

– Tuntien henkilön, joka kommenttimme kirjoitti, siinä oli mukana sarkasmia, Välimäki totesi.

– Koen sen niin, että kukaan ei ole loukkaantunut, halvaantunut tai menettänyt hirveästi rahaa ostaessaan meiltä puolentoista euron vesilasin.

Välimäen mukaan vesilasi on maksanut ravintolassa aina saman verran ja hinta on merkitty listaan.

– En edes tiedä, mitä tässä jatkossa tehdään. Ehkä suljetaan kaikki ja muutetaan ulkomaille, niin yhteiskunta palaa raiteilleen.

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.