Mainos

Musiikkitalon visuaalinen ilme luottaa turkoosiin

Helsinkiin rakennettavan musiikkitalon visuaalinen ilme tunnuksineen on julkistettu.

Tunnuksessa pisteiden muodostaman monikerroksisen kehän keskellä on M-kirjain. Tunnuksen suunnitelleen Hahmo Designin mukaan pisteet kuvaavat erilaisia ihmisiä, jotka ovat kokoontuneet kuuntelemaan musiikkia. Musiikkitalon brändiväri on turkoosi, joka on haettu kaupungissa paljon näkyvästä hapettuneestä kuparista.

140 miljoonaa euroa maksavan talon varsinainen urakka alkaa lähipäivinä ja valmista pitäisi olla vajaan kolmen vuoden kuluttua. Pääkäyttäjiä ovat Sibelius-Akatemia, Radion sinfoniaorkesteri ja Helsingin kaupunginorkesteri.

Pelkälle klassiselle pyhitettyä paikkaa talosta ei tule. Musiikkitalosta halutaan luoda koko kansan kohtaamispaikka, jonka konserteissa soi klassisen lisäksi muutkin musiikinlajit jazzista folkiin.

Kuukauden kuluttua kaikille avoimissa Monttubileissä soi musiikki ja rakennustyömään laidalla saa esimakua tulevasta tarjonnasta ja toiminnasta.

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.