Mainos

Kampanja sekoitti lentomarkkinoita

Lentoyhtiö DAT:in raju alennuskampanja on sekoittanut Euroopan lentomarkkinoita. Belgialaisen Sabenan jatkajana toimiva DAT on aiheuttanut suurta närkästystä muissa lentoyhtiöissä - se kun tarjoaa Euroopan sisäisiä yhdensuuntaisia lentoja jopa 50 eurolla eli 300 markalla.

Suomessa tämän Sabenan tytäryhtiön alennuskampanja on iskenut rajuimmin Helsinki-Bryssel -reittiin, joka tunnetaan myös yhtenä Finnairin kannattavimmista reiteistä.

EU:n komissio on ryhtynyt selvittämään DAT:in hintakampanjaa, mutta komission edustaja ei näe jutussa skandaalin aineksia.

(MTV3)

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.