Mainos

Kaupoissa yllättäviä tehoja digitaalisuudesta - tuntien työ tehdään vartissa

SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä toivottaa joka paikkaan tunkevan digitaalisuuden tervetulleeksi.

– Pääsääntöisesti vaikutukset ovat positiivisia eli ne vähentävät kuluja, uskoo Heikkilä.

Tässä esimerkki ajansäästöstä:

– Kun saimme mainontaan uutta tekniikkaa, niin työvaihe, joka aiemmin kesti neljä tuntia, pystytään nyt tekemään 15  minuutissa.

Ruokakaupassa verkko-ostamien on yhä pilottivaiheessa. S-ryhmällä on kokeiluja eri puolilla Suomea.

– Koko valtakunnassa vasta 1–2 promillea ruuan kaupasta tehdään verkossa. Mutta kyllä se kasvaa ja haluamme olla siinä kehityksessä mukana.

Äänestys

Vaihdatko kauppaa hinnanalennusten perässä?

Kyllä

Ei

Vaihdatko kauppaa hinnanalennusten perässä?

Kyllä 49%

Ei 51%

49%
51%
ääniä 13793 kpl

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.