Mainos

KL listasi markkinointiin eniten rahaa käyttävät suomalaisyritykset: Supercell ylivoimainen

Suomalaisyrityksistä markkinointiin käyttää eniten rahaa peliyritys Supercell, kertoo Kauppalehden selvitys.

Supercell käytti markkinointiin viime vuonna 450 miljoonaa euroa. Se on lähes puolet enemmän kuin toiseksi eniten markkinointiin käyttäneen Amer Sportsin panostus: 256 miljoonaa euroa. Kolmanneksi eniten markkinoi euroissa mitattuna Ruokakesko, joka käytti rahaa 111 miljoonaa euroa, kertoo Kauppalehti.

Seuraavaksi eniten markkinoivat Finnair (74 milj. euroa) ja Stockmann (59 milj. euroa). Mainostajien kärki panosti markkinointiin viime vuonna edellisvuotta enemmän. Ainoastaan Stockmann leikkasi markkinointipanostustaan viime vuonna.

Supercell oli Kauppalehden markkinointipanostusvertailun ykkönen myös viime vuonna.

Näin Supercellistä uutisoitiin tämän vuoden kesäkuussa:

Maaliskuun uutisia:

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.