Mainos

Kuluttajavirasto vetoaa operaattoreihin

Kuluttajavirasto vetoaa teleoperaattoreihin, jotta ne osoittaisivat vastuullisuutensa. Virasto toivoo, että alan yritykset astuvat asiakkaidensa kenkiin.

Vetoomuksen taustalla on se, että ylivoimaisesti suurin osa virastoon saapuvista kuluttajien ilmoituksista koskee laajakaista- ja matkapuhelinliittymiä. Vaikka kuluttajien kohtaamat ongelmat ovat myös operaattoreiden tiedossa, tilanne ei ole korjaantunut.

Kuluttajavirasto luonnehtii tilannetta jo umpikujaksi. Se muistuttaa edelleen, että viestintäpalveluiden ongelmat hankaloittavat kuluttajan arkielämää kohtuuttomasti.

- Yritykset voivat tukeutua siihen, että matkapuhelinliittymän kaltaiselle välttämättömyyspalvelulle riittää aina asiakkaita, olipa palvelu sitten miten huonoa tahansa, suomii johtaja Anja Peltonen Kuluttajavirastosta.

(MTV3-STT)

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.