Mainos

Odotettuakin heikompi mainosmarkkina painoi Sanomaa

Mainosmarkkinoiden heikkous painoi Sanomaa entistä enemmän. Yhtiön tappio ennen veroja oli tammi-maaliskuussa reilut 55 miljoonaa euroa, kun vuosi sitten tappiota kertyi 14 miljoonaa euroa. Myös yhtiön liikevaihto oli laskusuunnassa.

Yhtiö antoi jo viime kuussa tulosvaroituksen, jonka yhteydessä se totesi mainosmarkkinoiden olleen odotettuakin heikommat.

Toimitusjohtaja Harri-Pekka Kaukosen mukaan kuluttajien käyttäytymisen ja mainonnan muutos vauhdittaa verkkomedian kasvua. Se ei kuitenkaan täysin riitä kattamaan painetun median vaikeuksia.

(MTV3 - STT)

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.