Mainos

Yritykset lisäämässä mainontaansa

Mainostajien Liiton mainosbarometri ennakoi, että yritykset lisäävät mainontaansa ensi vuonna. Etenkin mediamainonnan arvioidaan kasvavan.

Hyöty mainonnan lisääntymisestä olisi menossa radiolle ja televisiolle, sen sijaan sanomalehtimainonnalle ei kasvua ennakoida.

36 prosenttia yrityksistä aikoo investoida ensi vuonna mainontaan kuluvaa vuotta enemmän. Viisi prosenttia kaavailee panostusten supistamista. Nykyisellä tasolla jatkaa 59 prosenttia vastanneista.

Mainostajien Liitto kysyi elokuussa jäsenyritystensä näkemyksiä markkinointiviestinnän näkymistä ensi vuonna.

(MTV3-STT)

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.

MTV käyttää palveluissaan evästeitä tarjotakseen paremman käyttökokemuksen. Pyydämme sinua perehtymään uudistuneeseen tietosuoja- ja evästekäytäntöömme, joka on saatavissa osoitteessa www.mtv.fi/yritys/tietosuoja.