Mainos

Hotelli rankaisi asiakkaita kriittisistä arvioista – sadan punnan lasku

Yhdysvaltalaiskanava CNN kertoo sivuillaan kahdesta eläkeläisestä, jonka hotelliyöstä tuli paljon odotettua kalliimpi.

Brittipariskunta yöpyi hotellissa Blackpoolissa, eikä ollut majoituksen tasoon tyytyväinen. Tony ja Jan Jenkinson päättivät kirjoittaa hotellista arvion matkailusivusto Tripadvisoriin, jossa he haukkuivat yösijaa saastaiseksi ja likaiseksi hökkeliksi.

Myöhemmin Jenkinsonit järkyttyivät, kun he huomasivat hotellin veloittaneen ylimääräisen sadan punnan maksun pariskunnan luottokortilta. Henkilökunta kertoi, että heillä on käytäntö laskuttaa asiakkaista, jotka kirjoittavat huonoja arvioita.

– Kuumaa vettä ei tullut, ja he lupasivat korjata asian aamulla, vaikka vietimme siellä vain yhden yön. Vetolaatikko hajosi, kun aukaisimme sen. Tapetti irtosi seiniltä, matto oli ohut ja likainen. Sänky oli kuin hautajaisarkku. Se oli likainen, ja jouset hyökkäsivät kimppuun yöllä, Jenkinsonit kuvailivat kokemustaan.

Eläkeikäinen pariskunta teki valituksen matkailusta vastaaville viranomaisille, joilta se siirtyi Blackpoolin kaupunginvaltuustoon. Valtuuston jäsen sanoi keskustelleensa hotellin omistajan kanssa, joka lupasi lopettaa asiakkaiden laskuttamisen kriittisistä arvioista.

Jenkinsonit sanovat taistelevansa menetetyt rahansa takaisin.

– Ärsyyntynyt ei ole tarpeeksi voimakas sana kuvaamaan tunteitani. Mitä tapahtui sananvapaudelle, Tony Jenkinson kysyy. 

Osallistu keskusteluun

Mainos

Palautelomake

ruusuja
risuja
kysymys
ehdotus

*

Kiitos palautteestasi!

Valitettavasti emme ehdi vastata jokaiseen viestiin henkilökohtaisesti.

Palautteen jättäminen ei onnistunut

Yritä hetken päästä uudelleen.